Friday 23 March 2012

::youngsters..hikhikhik::

bile bace cerita budak kecik kene kidnapp n so on aku jd mcm sedey jek.dpt rase ape mak bapak drg rase.mesti setiap mase fikir pasal anak diorang.ermmm eventho im not a parents yet but still dpt rase ape parents diorang rase..................... and start thinking about my beautiful ladies dhia ardinie n inas fatinie..takutnye.rase nak je bwk diorang kehulu kehilir sbb takot ngn kes2 mcm nih....minx Allah swt jauhkanlah Amin ya rabal alamin.

dalam hal ni sume pihak salah,
1)org jahat tu mmg salah la
2)parents budak yg diculik sbb x alert
3)family budak yg diculik sbb x amik berat
4)budak tuh skali sbb nakal,xdgr cakap n hyper active

meh aku cite ape jadi kat aku time kecik2........................

mase kecik2 dulu mak selalu bawak g warta superstore kat selayang.sebagai budak kecik yg hyperactive..mase tuh umur aku around 5 to 6 years old....abg aku mase tu dah standard 6 kot.die sgt diam.kehyperactifan aku memey mengalahkan die.sampai mak aku selalu ckp biar org jahat amik adik.mak malas nak jage.tp aku tetap dgn kedegilan yang sebenarnye mase tuh kecik so xdpt bezakan lg,yg penting aku dpt lari2 dlm mall tuh.heheheheheh.

tibe-tibe.....................................................................

aku tgk kiri kanan ....mane makkkkk.makkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

then ade 1 cermin besar kat warta tuh.aku terlompat2 dlm tgk cermin tuh.mak aku ade dlm cermin tuh.bile aku pusing belakang die xde.aku jerit lagi makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

then ade sorg uncle ni (bangsa india) ye he touched me n asked adik,knp jerit2 cari siape? aku terus nangis sbb die besar.gemok.ade misai n janggut yg banyak....

uncle ni terus pujuk....die x bawak lari aku pun.die trus pujuk dlm 5 minit then mase tu gak la mak aku muncul depan mata n gelak2 kan aku. n ayah aku terus salam uncle tuh.yg sebenarnye kawan to my parents.drg dah janji nak jumpe.so aku la jadi mangsa testing drg sbb aku nakal sgt.wahhhh gitewwww.n fyi uncle tu bukan bangsa india pun.die pure malayu cume kulit gelap jek.

then mase balik aku ckp ngn mak aku nape uncle aman tu gelap ha mak?? mak diam jek.tp abg aku jwb maybe die byk makan kicap...

kesimpulannye:siapa yg lagi nakal???? n patot di culik..hahhaha

the choice is YOURS.hahhahah

No comments:

Post a Comment