Thursday 1 March 2012

::there's no Thursday bluesssss::

Arini terase cam malasssss nye nk g keje, rs cm nk rehat2 aje kt umah plus mcm pewot tak bape nak sihat!!!..aku rase aku ni kurang vitamin la tu la agknye penyakit malas ni asek berulang je...tadi b4 g keje aku smpat check fesbuk dulu dr umah..konon2 kalo ade killer notifications bleh la mc ke ngelat ke...kekekek~ 
(sile jgn tiru perangai ini okeyh!) 
tp sebaek tenang2 aje notification yg aku dpt so angkat beg trs kua dgn muke tersenyum...done wit my make up today.owhhh im in PINK!!! br la smangat g keje...

So arini keje aku tak bape nk berat, cume kene setlekan some sort of technical clarification yg melambak dr mggu lepas (yg mane time aku mc n coti sbb warded last week) so harapan aku cepat2la setle natang nih, x sanggop nk ngadap mnde ni je...blh muntah darah camnih...huwaaa!~ bos aku plak xde smp 5th Mac lagi la aku sakit die xde.sbbnye byk yg kene clarify dgn jabatan.kalau yg paham tu ok yg xphm tu yg payah... so to my lovely bos balikla cepat kak.ila dah xthn menanggung bebanan keje akak!!!! ihihihihi
ni tgh gedix
 


No comments:

Post a Comment