Monday 26 March 2012

::hari ni oooHHHHH hari ni::

Harini hari yg fresh...lg gi opis pakai kaler purple+ pink.sangat ceria..mud pn seceria kaler baju n tudung.. Arini  tinggal 7 ari lg big boss masuk ofis.so nextweek, be prepared dilla!! bermula la nanti saat kebizian dan ketensionan yg boleh memuncungkan bibir mcm selalu dulu...hehehhe~

So, mase yg ade ni ape la lagi nk buat..ni je la keje aku..ade jugak bukak wikipedia..nk refresh n mantopkan balik pasal English aku...sbb aku suke English walaupun x terer mane..tp sebaek ade related jgk dgn keje aku yg previously ni..sbb purchasing byk gune english.so xde lah berabuk english aku.......kemengantukan tahap gaban~ (menguap)

+ mengantok +

+ mengantok +

+ menguap +

dah kol 3.27m..solat jap..at least muke basah fresh cket mate ni..pastu boleh la lelap jap 5menet..gile menyenggok tersenggok2

_________________________________________________________________

Ade bagusnye jgk aku bukak beautiful nara...seronok bace link ni
komen2 tu at least buat aku senyum n gelak sorang2..layan laa..ye la kalo ikotkn hati nk marah jgk..sbb org yg kritik tu lebih kepada mengutuk...kite ni malaysian, islam lagi..ade budi bahasa n adab..so x sepatotnye menggunakan bahasa mcm tu..tu laa.. (~_~)
sekadar gambar hiasan.....ecehh

No comments:

Post a Comment