Tuesday 24 January 2012

::STOP IT PLZ::

"Jodoh, ajal maut, rezeki di tangan Allah."
 
"......Manusia memilih untuk dipilih. Yang memilih rasa terpilih, yang tidak terpilih akan rasa tersisih. Usah menyisih kerana mungkin ada yang tersisih namun masih ada yang ingin memilih. Percayalah, kita terpilih untuk memilih walaupun pilihan yang dipilih bukan yang terbaik, namun yang tersisih dari terpilih mungkin yang sepatutnya kita pilih. Adakah aku pilihan untuk insan yang aku pilih atau cuma terpilih kerana tiada pilihan pada yang memilih. Cuma aku harap pilihan aku adalah untuk yang terpilih yang memilih aku kerana aku dianggapnya yang terpilih......"
 
p.s : If one day smpai sudaa jodoh aku..tayah la korang risao..dah tentu2 aku jempot..so pls tayah la asek tanye.. ["dilla, ko bile nk kawen?"], ["dilla, ko dah kawen blm?"] - tua sangat dah ke umo cm aku ni kalo tak kawen time ni?

No comments:

Post a Comment