Tuesday 24 January 2012

::R.A.P.U.H:


Kadang2 bile sengsorang buat kite bnyak berfikir..time tu segala ape yg tak penah perasan n telintas sume tak saba2 lalu kt kepala...time tu barula pekataan "OOOoooOOOoo...." otometik kua kt mulut...

Bile sorang2 baru dapat belaja cara menguruskan diri sndiri, sume kene sendiri dh duduk sendiri tp yg tak patot bile menyendiri..kadang2 mmg rase nk bersendiri tp takde la sepanjang masa name pn manusia..aku pn ade jugak perasaan nk beramai2..tp bile dh ramai2 kekadang tao nk pk sonok je...sume tu x kekal..

Hari2 rutin yg same..yg paling tak boleh ubah time pkl 8am - 5pm. tu time keje aku..rutin yg xboleh diubah melaenkan aku stop dr pekerjaan tu..ha start 6pm ke pm pm seterusnye...aaiishhh!!
bukan xnak kua...aku lg suke duduk teperok dlm umah aku yg chomey tu (^_^) aku nk kua, tamo sndiri tp malas...aku suke jenjalan tp melepak kalo kene yg sekepala pn best..tp tu laaaa...

Bile dah sensorang br nmpak sape yg datang sape yg pergi sape yg singgah sape yg pandang..aku ke yg selalu mencari...bile sensorang br nmpak Dia xpnah xtolong aku...saat aku hilang org ni aku ade org ni plak..bile ade org tu buat aku mcm2, Dia datang kn org ni plak..bile sensorang br nmpak.. time kaseh kawan2 aku yg concern... (^_^) 

Tapi aku hanye manusia biasa...susah nk jage sume hati, biar hati sendiri tak terjaga..bile hati sndiri terluka hanya antara aku dan diri aku yg tao..kalo gado pn hanya aku dan hati aku...n yg paling penting bile hati sndiri tak tejage, aku tao nk ubat hati sndiri cmne...kalo hati orang..? susah sangat...kadang2 nmpak die ok tp hati die mane kite tao ape ade dlm kepale die mane kite tao...kan (~_^)

Pastu bile sensorang baru tao, tak semua yg kite miliki adalah milik kite sepenuhnye n kene sedar tak semua ape yg kite suke kite nak kite dapat..

Bile sensorang cmni, bile pandang keliling...bersyukurnya...at least aku masih lagi boleh tersenyum boleh menikmati segala nikmat Allah. Alhamdulillah... (^_^)

No comments:

Post a Comment