Tuesday 24 January 2012

::Mulut ringan berjanji, hati berat memungkiri, fikiran kusut janji diikat::

Janji untuk dikota bkn dimungkiri. Janji adalah harapan. Janji boleh mengubah kehidupan. Aku mmg x suke brjanji sbb aku tao diri aku mcmane melainkan kalo aku mmg yakin dgn sesuatu tu br aku berani brjanji ngn org. Bukan ape..aku pernah rase kecewa bile org bejanji ngn aku tp die x tunaikan..ape perasaan org yg mengharap pada janji? Mmg penuh harapan...n aku yakin sgt bukan aku sorang je penah rs perasaan kecewa bile janji dimungkiri..msti ade org laen jgk cume situasi je x same...

Bile kebencian dh menguasai diri, perasaan marah + geram beraja di hati, hati pn x tenang, bile x tenang = kotor..tepakselah kutip segala kebaikan sbb aku pn pernah rapat berkongsi suke tawa ngn dia...xkn aku nk buang die plk...tp tu la kenape la tergamak + smpai hati buat cmtu.. die jgk slalu nasihat aku mcm2..frust nye..kenapela sanggupnye die wat cmtu.. haihh, btl2 kecewa nye.. semoga satu hari nanti die berubah n thanks to 'dia' yg bg aku the gud lesson ni...

No comments:

Post a Comment