Tuesday 24 January 2012

::KUSUT+geram+MARAH::

Actually ni bukan entri lepas geram..


Ni la kelemahan aku..tngah marah2 msti ade rase sebe salah..tu la yg buat aku benci..waktu duduk2 sambil2 wat keje ni tetibe terfikir, org cakap kalo sesuatu yg boleh mndatangkan penyakit tak kire pape pn harus la dijauhi benda tu...mcamane gayenye kalo org tu buat baik ngn kite tp dlm mase yg same die aniaya kite..tp kite still boleh layan die baik lagi...eee, bebal la namenye tu..aku tanak jadi cmtu dah..org cmni harus dijauhi..bukan xkawan langsung cume jauhkan diri dr die je...walopn dekat cmne pn kene jauh jgk...

Aku dh penat nk jage hati org yg tak penah nk jage hati aku...maaf mmg senang dilafaz, tp perbuatan yg dibuat tu x seringan perkataan maaf tu...saat aku dimalukn pn aku setia n ikhlas lg hati nk bekawan tak kire dgn sape sbb aku fikir manusia tu mmg layak diberi peluang, tp peluang tu dh jadi kesempatan utk kenekan diri insan teraniaya tu...

Salah sndiri mmg slalu xnmpak, tu la gune sahabat untuk menegur..tp bile dh tegur terus masam muke tarik muke..tu nympah tu...haiishh~

No comments:

Post a Comment