Tuesday 28 August 2012

::TAK TENANG::

apelah kenenye aku ni.tak tenang memanjang.hard to describe.tp itula yg aku rase 2,3 menjak ni.ha

my brother kept saying im juz photocopy of ayah.muka,perangai n the best part is 'panas baran'.sume die cite,kat sedara mara,kawan2 die bende yg same.kadang2 terdetik gak memang btol.ayah seorng yg cepat marah n cepat cool.same goes wit me.different wit mak,jarang melenting.but once she melenting u juz feel wanna ran out from house!!!!! sangat garang.lambat cool,tapi seingat aku sejak besar mak adalah tempat meluahkan segalanya sampai menangis2.touchingnye.aku takot je if 1 day dok sorg2.takot hilang drg dua.xkan nak dok ngn abg.die ade family.xkan nak umpang kasih syg abg.takmOOOOOOO.kasih syg abg lain dgn kasih syg ayah mak.aku ni dahla kuat cengeng.ckp sket ngn sape2 even dlm keadaan marah ke sedih ke mmg akan nangis.abg taw perangai aku.pernah gaduh ngn abg...aku ni keras.xkan mengaku kalah langsung.abg gak pujuk.same gak kalau ade misunderstand ngn ayah n mak.they will started to approach me before i do.hahahhhahaha.sangat kering bukan.sebenarnye aku ni nak je minx maaf.tp aku lmbt sket jek.sbb keje,kadang2 bawak diri bile balik drg dah tdo.cemane nak minx maaf.xkan nak kacau drg tdo.hahahahhha

dah 2ari tdo 4jam je.boleh????tah ape yg aku fikir,troknyeeeeee.move on ila.do sumthing wit ur life.mlm td kuwa sensorg g chatime.bli air die.drv home.pusing highway.itu jelah keje aku.untuk hilang rase tak tenang aku ni makanye kenelah truskan proses bawak diri tu.being sellfish for what i feel its really not me.aku bukan xnak solve kan problem ni but juz for some point aku rase x berbaloi.knp everytime jadik aku yg kene mengalah.bile aku mengalah aku x jadik diri aku la maknanye.stressssss boh!!!

muka sengal gua
few days ni mmg ari yg membosankan.aku pandang sume org mcm xde feeling.body kemane mind tah kemana.xsyiokkknyeee.wish i can meet doraemon.so that the fat n cute cat will cheer me up.or else meet my mr.fate for discussing my future with them.wawwawawawawawaw.Dil ko dah byk merapu ni.hahahahah
wonder if i can turn back my time..hahahhahaha.tu mcm doa pun ade!!!! YA ALLAH ENGKAU DENGAR LA RINTIHAN HAMBAMU INI!!!!!!!


panjangnye coretan aku yang menggelabah ni.haruslah.sbbnye i tgh runsing ni uols.sangatttttttttt.sampai xtaw nak wat ape.meh aku listing kan ape yg aku runsingkan
1)kerja-byk sgt smpai 2 tgn ni xcukup.bile banyak aku bosan.bile bosan aku main internet.hp,bile main internet masa aku kat blog ni la.menaip.takpun tgk blog bloggers lain.

 2)ermmmmmm pe lagiiiiii

tu je kot wat setakat ni.TAKOT korang nak bace nnt.daripada ade silent readers trus jadi xde.hahhahahaha
chowwwww


No comments:

Post a Comment