Monday 27 August 2012

::Aidilfitri 2012::

aidilfitri for this year mcm biase je.meriah dgn sanak saudara.tp yg penting my brother's family ade this year with us.adik beradik pun ciput kan.tak tawlah kalau ade jodoh aku kawen nnt tah mcm mane raye mak ayah aku.sedey memikirkannye.hahhah mintak2lah dpt suami yg x berkire.hahahahah.so aku akan terapkan nilai2 kekampungan dalam diri die.ecehhhh supaya senang di kemudian hari.hahhahhah




mood raye lagi......................................

seronok nya masih lagi terasa balik konvoi dgn my brother.ayah n mak.pastu kene jadi pak guard jage 2 org budak tecit yg sgt nakal itewwww.terlepas pandang nescaya macam2 jadi.balik sungkai merimau.balik lenggong pun same.mujurlah dua2 kampung dah ade astro.xperlu kuwa umah adjust tiang yng xsilap aku buluh tinggi kot.atas tu arial tv.jenuhlah dok pusing nak dptkan TV1.clear la sekejap tanpa warna.tv pun yg dok tutup katup tu.kalau la ade lagi makanya 2org budak tecit tu la yg akan dok dalam kotak tv tu dulu.ngeeeeee.dengan adenye tv bolehlah kupancing 2org budak tecit iteww dengan astro ceria.walaupun cubaan byk kali untuk merimau dengan kazen2 die yg lain.

bertolak malam raye.iftar die kedai mamak tg malim yg dulunye menjadi tempat makan malam hampir setiap malam mase aku study kat tg malim dulu.yezzz.muka pun ade iras mamak kan.tp penang nyela.xnk cokia sgt.gitewwwww.

lps iftar...kitorg sambung perjalanan.xjauh dah dr tg malim.dalam 45 minit jek.dlm 830 ketiga2 kereta menjengah parkir lot beralaskan rumput depan rumah paklong,aji dan rumah pesaka arwah atok dan opah ku.yg xpnh ku lihat dengan mata kasarku.lahir2 je kat dunia mereka pun kembali kepada penciptanya.Al-fatihah untuk mereka.

amik mood dgn menyembang sampai kul bape aku x igt.biaselah aku ngn abg aku mmg suke menyembang dari 1 topik ke topik yg lain.dalam kul 2 baru ku lelapkan mata ni.

subuh sepiee tu mak aku dah bising suh bgn.yeehaaa raye!!!!! aku excited nak bergaya ngn bergambar jek.paling penting makan uolsss.kalau kat sungkai sebutkan aje nak makan ape.ur wish is their command.mcm wa magic sume ade dengan sekali petik jari,hahhaah.kenyang boleh bawak sampai esok. yg bestnye tukar2 menu tuh.besttttt.

settle di rumah kitorg pun menziarahi (beraye) kat umah sedara-mara.sume pangkat atok n opah. belah atok ngn opah aku la.kutip duit raye lagi 2org budak tecit itewwww.panas2 pun tp smp je setiap rumah menu yg dihidangkan mcm x percaya.ade abc.mee udang.nasi beriani.laksa.perghhhh mewah makan btol sebelah mak aku ni.tinggal larat n xlarat jek

setiap tahun raye family belah mak xpnh cukup korum,kalau nak cukup korum time kenduri kawen jek,.hahahah.raye mustahil cukup korum,xpelah.thn dpn if family abg aku rezeki ber5 la drg.eksaitednye lepas abg aku cite..hahhhaha kalau lelaki lg best.

lepas beraya belah mak beraya plak blah ayah.penat jauh tp enjoy.family ayah kecik jek.tp rumah besar.kalau kt kl rumah mcm tuh cnfirm kaya.tp rumah batulah.hahhahah

jom enjoy gamba time raye.
Salam Aidilfitri semua.Maaf Zahir Batin.
xoxo

keluarga besar.tp half je ni
inilah 2 org bdk tecit itewww

ibu suh inas practise jgn adik


family abg

No comments:

Post a Comment