Tuesday 14 August 2012

::Makin Kuat Ujian Mu::

Pagi yg tenang.kuwa umah 645am.gelap lagi and yang paling penting nyaman.suke sgt.Alhamdulillah Tuhan bagi lagi aku bernafas ari neh n menghirup udara segar.#syukur

semalam rezeki iftar dgn my 2 brother,my sis in law n my beautiful niece dekat Tropicana Golf Resort & Country Club. i give 7 out of 10 to this place.great,cozy,n the food is really yummy. the best part is dpt naik kete buggy car for golfers.laju wey kete tuh terbang2 rambut i dah setting baik punye.hahahahahah.cite bab food.1st round dah amik yg berat.n aku ni paling pantang kambing.so aku trus sambar kambing,udang n mashed potato.sangat sedap ok.x sia2 redah jammed+toll lalu duke ngn nkve nak smp sini.hahahahah. lepas je 1st round makan aku pun solat.ha amek ko,termengah2 sbb kenyang.mesti Tuhan marah kan.makan kenyang sgt. ermmm xpelah aku make sure pasni x jd lg. pas solat amik nasi 2,3 suap je.plus sayur+udang.selesai makan aku pun cari dessert.aku amik buah ngn choc chips,sedap sgt.mcm famous amous gitewwww wlpn terhangit sket.

selepas my 2 brother settled "berasap" n menyembang kitorg pun decide nak balik umah.n all of us kepenatan melayan kerenah dya n inas.sangat buas 2 org ni.heheheheh

balik dari iftar trus menuju ke Jalan TAR.selamat ku sambar baju hitam dan tudung,hehhehe.settled baju trus ke uptown danau kota.niat asal nak cari flip flop.tp mahal sgt,so aaku decide bli heels+wedges+perfume.suke sbb sume bende plan dapat.n sume aku bli boleh pakai dalam jangka masa yang panjang.

 sebenarnye bende yang nak cite.tp korner dulu tang lain.
so nak x nak try overclam diri sendiri dengan bende2 yg x kan mengundang stress.

ya Allah ya Tuhanku, sesungguhnya aku adalah hambaMu
anak kepada hambaMu dan anak kepada amahMu,jiwaku dalam tanganMu
berlaku ke atas diriku semua keputusanMu
adil segala ketentuanMu ke atas diriku
aku bermohon dengan semua nama yang Engkau namakan diriMu
ataupun yang Engkau turunkan dalam kitabMu
atau yang Engkau ajarkannya sesiapa pun daripada makhlukMu
atau yang Engkau tetapkannya dalam ilmu ghaib hanya untuk Engkau sahaja yang mengetahuinya
supaya Engkau menjadikan al-quran itu kesegaran hatiku, cahaya dadaku, menghapuskan kesusahanku dan menghilangkan kerunsinganku

semoga Allah swt mendengar keluhan hatiku agar dipermudahkan segalanya perjalan hidupku.






No comments:

Post a Comment