Monday 27 August 2012

::LECTURER::

Assalamualaikum

perghhh lame gak xupdate blog.bukan ape sakan beraya.plus mane la ade line tenet kat kampung i yg ceruk tuh.line 3G takde.ade EDGE  jek.ngehhhhh. lagi pun aku update ke x update ke bukan org baca blog ni pun.kot ade silent reader.hahahahahah.tp xpe kepuasan diri sendiri yawwww

al-kisahnye

raye ke2 di meja makan kampung halaman ayahku!!!
(pelakon:aku,abg aku,pak andak dan mak andak aku)

topic yg dibincangkan keuzuran kedua org tuaku.sedih sebenarnye nak cite.tapi sbg anak tanggungjawab aku dan abag aku amat besar.aku mmg akan dahulukan org tua aku dalam ape jua.tp ye la.kalau aku kaya rumah bertatahkan emas aku bagi,hahahahah tp anak die ni ala carte je.hahahah so mane yg ade la.juz aku amat str8 bile bab sakit org tua ku.memang kene pantau setiap mase.

so bab lain adelah bertudung.hahhaha.ni pisang sket.ye yak(mak andak) Lah (aku) akan cube pakai tudung lepas ni.wawawawwawa.Ya Allah berilah kekuatan n petunjuk kepada hambamu yang sgt degil ni,.heheheheh

*jom survey fesyen hijab terkini,wawawawawwa

jap lagi kite cite pasal raye pulak ok.....jom sambung keje

No comments:

Post a Comment