Friday 10 August 2012

::kesedihan melampau::

semalam aku dapat bonus.alhamdulillah rezeki lagi Allah nak bg  lepas OT minggu lepas.duit OT pun abis dekat 2org anak buahku.acara wajib memenuhi kehendak derang.itu baru anak buah.blom anak sendiri.ade ke peluang tu?#kesedihan melampau!!!

mukadimahnye mcm pendek tapi panjang n bermakna (kat aku jela).sejak 2 menjak ni aku mmg cepat touching.xtawlah knp.sape2 yg start ckp bende yg melibatkan ati ni haaaa aku mula lah.nak bergenangnye air mata.#kesedihan melampau

even mase aku taip entri ni pun aku mcm nak "teroyak"(menangis la tu).tapi tetap kaberline sbbnye kat ofis.jatuhlah reputasi i nangis.sume taw i kering kat ofis ni.gitewwww.xperlu lah aku cite knp aku touching td.sbbnye x baik bukak aib org.tambah org yg terdekat dgn kite.aku ni jenis manusia kalau bercerita pasal org yg aku syg sume baik2 belaka.sume moment2 yg best.sume yg best sokmo la.tapi aku pelik knp org boleh cerita kekurangan keburukan org yg die syg dekat umum walaupun hint2 je die bg (kias la tu maksud aku) still ade lagi manusia macam ni.wat salah yg same setiap tahun.minx maaf.pastu ape maksud maaf tuh!!!!!!!

dah la malas fikir,tghr ni nak sambar baju kurung 2 pasang.jubah sepasang.kasut dah ade.handbeg dah ade. tudung aku pakai je selendang yg ade.kalau xde kaler sgt pakai je selendang hitam.,baru npk berkabung sket.wwawawwawa.baju yg terfikir kaler grey n black/red for baju kurung.hitam for jubah la.knp tibe2 nak jubah sbbnye sng ade function kat ofis aku sarung je jubah.xpayah berpesyen sgt.

malam tadi before tido terfikir sgt bile la aku akan masuk alam rumah tangga.nak rase sgt moment jd isteri n ibu.saat tu aku akan bersyukur sgt.complaint ke alasan ke ape2 akan aku buang jauh2 dari kamus hidup aku.amboiiiii jiwangs

xpela doa je byk2.Allah swt maha mendengar!




No comments:

Post a Comment