Friday 27 July 2012

::Ramadhan::

Assalamualaikum
Alhamdulillah

sume umat Islam sedang sibuk menjalani ibadah puasa tahun ni,aku plak sibuk nak pose tapi xleh pose,seperti kebiasaan raye ku x meriah sbb pose x penoh,acehhhhhhhhh.ermmm xtaw knp lately incik M dtg setiap masa.aku plak meredhakan aje kedatangan die.n aku terlepek la xnk wt ape2.dengan cukup package die dtg.mengantuk+malas.mmg xde mood aku nak wat keje sejak pose.
"ok ko pehal dilla???" cube bercakap dgn diri sendiri.
di ari Jumaat bersamaan 7 Ramadhan ni aku harap incik pegi la jauh sbbnye keje yg aku nak wat sgt la melambaknye......................

"selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam,keluarga,sahabat handai,teman rapat dan sape2 jek"
semoga kite berjumpe malam yg indah malam lailatul qadar!

pagiku di ofis.menguap tak hengat!!! bangun dilla!!!!

No comments:

Post a Comment