Thursday 5 July 2012

::nak kawen!!!!! boleh::

semua kwn2 aku tgh wat persiapan kawen.menjelang end of this year ade lagi 2 org yg bakal menyusul. ermmm tertanye2 bila jodoh aku nak sampai ni.bila la lelaki yg aku panggil "bf" itu mau masuk meminang!!!! ahaaaaaaaaaaaaa ayat kan

setelah berminggu x update ari ni baru menjumpai kesempatan n peluang utk bukak blog yg terchenta ni melalui pc.sbb sebelom ni melalui henpon je uolz.sedey kan.pakai torch screen tonet jekk(kecik).heheheh. mendoakan rezeki ku murah untuk menyambar sebiji note menjelang ari raye.hahahhahaha tingginye cita2 aku.haruslah bile ade cite2 ngn impian baru hidup ni indah sebab dalam masa yg same dpt verangan hokeyyyy.

back to the tajok......memang aku nak sgt kawen sbb aku nak sgt baby...tp xtawlah pas kawen trus dpt anak ke x....hahhhaha. teringat 1 ceramah dari seorang ustaz ni tentang wanita

1-perempuan ni kalau kawen cpt pun org mengata.yela muda2 dah kawen mesti la dah jd bende x baik ni (suke sgt masyarakat melabel yg bukan)

2- kalau kawen lambat ckp plak x laku la.memilih la.andartu la.andalusia la (stresss)

3- dah kawen plak bile la si polan tu nak dapat anak.dah bape tahun la die kawen xde anak lagi

4- dah dapat anak sorg pun sebok la bercakap xkan la sorg je anak die,xtambah ke sorang dua lagi.....

5- bla bla bla bla

susahnya jadi perempuan ni...kan kan kan

jom wat keje.dah bertimbun atas meja ni keje aku!!!!!

note:mak..nak kawen!!!!

No comments:

Post a Comment