Wednesday 11 July 2012

::GuguGaga Dya & Inas::

entri ni dah lame terperuk dalam draft sebenarnye.asal nak taip ade je bende lain yg come out yg lebih penting.contohnye pasal perasaan aku,kerja dan pasal orang2 yg aku suke dan tak suke.hahhahahah

okla mood pagi ni sket x stabil sebabnye MIA nye DP kat whatsapp menyakitkan hati gile babeng punye.punca sebenar x diketahui mungkin kesan dari pertengkaran seminggu yg lepas yang still terbawak2 sampai today.curlass kan.dah lame aku x EGO mcm ni,sekali sekala tak salah.

so pagi ni die dah tukar DP die. *sedikit lega* di situ.hahahha

ok lah aku nak cite aktiviti kitorg pada 23 Jun yang lepas.right after aku setel exam Penolong Akauntan di Inst.Kehakiman & Perundangan di Bangi. we spend time whole family melayan kerenah dya dan inas.
Makan duyan (which is durian tu loghat bukan pelat ye oleh dya) n atok bagi hadiah beskal (juga loghat bukan pelat)....

kid n toys mane leh dipisahkan.same macam aku kecik2 dulu.tapi aku suke ninja turtle.sume collection ade.tapi yg aku igt sume koyak pastu mak buang tanpa belas kasihan.sebabnye dari warna hijau dan bertukar ke warna coklat kelabu hitam (x pasti knp jadi cam ni)......... do enjoy the picta!!!



sesi sebelum tu makngah,atok, ayah n dya menjalankan misi mencari duyan!!!! dah kenyang jom posing eh silap jom main beskal....




really love both of 'em










inas menduga cuaca.hujan ke x ni??
dya: peace inas:ok adik nak wat peace gak

ini peace adik inas

No comments:

Post a Comment