Tuesday 10 July 2012

::keresahan::

aku bukan di dalam kelompok manusia yang ber "hati kering"... so bile ditimpa masalah ke susah hati ke ape ke aku mmg terasa ya amat.tak mampu nak wat ape2.mcm flet trus.lemah seluruh badan.

"perempuan yang banyak cakap dan banyak gelak adalah perempuan yang memendam bila dalam masalah dan banyak menangis dalam diam" - Ustaz Azhar Idrus

statement di atas memangla tersangat sesuai benar dgn aku.

penatnye aku bile memikirkan masalah aku.lahiriah ati aku sendiri yang x kuat.xtaw mane nak cari kekuatan itu...... seiringan dgn peningkatan usia aku still mencari2 masa depan aku.

pengalaman berjumpa dengan seorang tua  wit my besfren CT di kg baru 4 ari yg lepas buatkan aku terkesima.ayat yg die tuturkan mmg ayat otai yg boleh menusuk kalbu beb.antara pesan si tua itu 1)supaya  cepat berkahwin. nnt anak-2 dah besar kite pun dah boleh relax dah pencen.macam die.

antara pesanannya yang lain die mendoakan aku untuk bertemu jodoh atau kawen cepat2. wahhhh kelas gitew ko tok.hahahahah. ok tok nnt if kami ade masa kite chit chat lagi dgn atok.okay!!!!ngeeeeeeee

wah agak stress sebenarnye.mungkin nak peod kot....ok xpe back to story. sejak 2 3 menjak mmg aku stress.stress dgn keje.stress dgn MIA no 1.yaaaa amat.tahap cipan nye.

ni mase aku menaip entri ni aku rs jin mcm tergantung2 kat mata aku soh ajak tdo.padahal aku x smyg zohor lagi ni.mmg dasar bajingan btol jin2 ni.tersengguk2 aku dibuatnye.keje ade lg x setel ni.dalam cobaan menyiapkan keje aku.sabo dila.wat2 slow2.ok chow mau solat!!!!kalau rajin aku hapdate lg.

peneman setia



No comments:

Post a Comment