Thursday 7 June 2012

::masalah kegemukan::

tajok nak sensitip je lately.hahhahhaha.
memang ye pun.aku dalam cubaan nekad (berani mati) untuk kurus.but actually bukan kurus tahap skinny tuh. aku juz nk berat aku yg skang ni  67kg (mak aiiiiii penimbang kat opis ni memang menipu) turun kepada 60 kg.sbb paling best kalau dpt berat 57kg.so that i can wear size M back again.

masalah aku ketara sgt le bile bergambar dengan boss2 kat ofis ngn collegue2 kat ofis.memang meruntun jiwa raga aku...

contoh sprt di sebelah

gemuknye aku

ketara kan masalah kegemukan aku



cube cari posisi dan gaya untuk kelihatan lebih kurus


so perubahan drastik yg aku wat adalah tidak makan malam after 7pm.so segala makanan akan ku sumbat dalam mulut before 7pm. after 7pm hanye dibenarkan sup2,biskut2,roti2. atau mungkin lepas ni aku akan makan capati tiap2 malam sebagai alas perut aku.langkah2 untuk mendapatkan figure dan shapping yg bukan menawan tapi suam2 kuku.hahahahha

so ari ni aku timbang 67kg.luckily nex month ramadhan menjelma.makanye ia adalah peluang yg sgt baik utk aku berdiet abis abisan....

No comments:

Post a Comment