Monday 11 June 2012

::hati ku hati mu::


Bismillahirrahmanirahim....

cuba mencari kekuatan.memerlukan kesabaran.
beside putting my ego downs, i must admit entering 27 years old is really make me a better "WOMEN"
gud enuff to know a FAKE MAN n a REAL MAN.
maybe die x rase kesakitan aku 2tahun lepas.yes thats MAN.sgt ego.
well women have ego too.bukan niat untuk mengajar lelaki.tapi niat untuk menyampaikan hak kite.
if die rase die mampu wat keputusan dengan btol, bende ni takkan terjadi.
die mungkin x sedar saat die maki hamun aku.yes aku DIAM
DIAM aku  tak bermakna aku kalah.salah.takut.
DIAM aku adalah untuk berfikir.mencari mane silap aku,mengkaji mane salah aku.
akhirnya aku BERSUARA bukan untuk aku.tapi untuk kite!!
4tahun bukan waktu yg singkat.tapi 4 tahun aku dengan die...sangat singkat.sebab die tak pernah faham atau cukup berani untuk buat keputusan.jangan salahkan aku!!!!
semua ni berpunca dari kau...LELAKI.

note:aku nak lepas marah tapi kat blog jek.sebab aku dah xde daya untuk bersuara!!!

No comments:

Post a Comment