Wednesday 6 June 2012

::dah keje pun kene exam::

tah pape tajok yg aku wat ni...mcm biase.my habit.before exam mase study dolu2 pun lg bape hari nak exam baru bace paper.same goes bile dah masuk keje.memang suke sgtla study last minit.aku bukak buku pun 3days before exam.tu pubn baca skali imbas jek.sebab tahap kemalasan yang melampau2.hahhaha

al kisahnye, ari ni 6Jun2012 aku ade exam BITK(Bayaran Instensif TUgas Kewangan). nilainye RM40.so if aku pass paper ni aku dpt lagi RM40 dan secara tak langsung menaikkan gaji aku RM40.perghhhh nak naik gaji kene amik exam hokeyyyy.korang ade???hahhaha

harapan untuk lulus.......................memang takdelah.reason utama aku mmg tak study langsung.so finance term ni memang takde dlm pale pun.xpelah for first timer cam aku ni boleh la kaji2 survey2 soklan mcm mane rupenye. tahun depan sit lagi paper ni.ade yg kali ke6,7 baru lulus.so korang dpt bayangkan tahap dewa ke berape susahnye paper BITK ni..hahahah

fews picture to snap before the exam started....enjoy!!!



ni la papernye

pn noor barzati
cik noorfadzilah
taken by samsung s2

No comments:

Post a Comment