Monday 28 May 2012

::tade tajok

Bismillahirrahmanirrahim.....

tah knp ari ni mcm nak serious je.masuk ofis pun wat muka ketat.tp tu bukan niat sebenar.maybe mood berubah2. or PMS..tapi aku jarang marah2 bile PMS.ermmm mmg aku PMS pun ari ni.
asal weekend je aku mengamuk ngn die.tah la,maybe habit aku cari pasal dgn die kot. dari dulu lagi.lupekan cerita "tentang dia"

sabtu ari tuh aku ke kuantan.my sis in law punye sister wedding.dah lame x g kuantan.first time g time abg ku tunang,nikah ngn kawen pun x dapat g sbb xdpt cuti.mase tu kerja kontrak lagi dekat Affin Bank. pas tu pegi masa inas dalam pantang.n this time kali ke 3 aku g kuantan.x abis jelajah lagi. mase 2nd time g dapatlah merasa g teluk cempedak.best jugak jalan2.kat tepi pantai ade mc d.syok gile.different situation!!! rather than kl.mc d di setiap stesyen minyak.crowded.even dkt pantai ramai org tapi still boleh jalan2 lagi sbb kawasan luas.makan kat mc d shell,mc d petronas takkan nak duduk tepi jalan kan.bau minyak lagi.kereta keluar masuk lagi.hehehe. so ape aku leh ckp mc d kene ade dkt setiap pantai.baru best.baru rase different feel,mcm dkt hawaii ke.beverly hills ke.kan syok... KL is too crowd for me.bukan x suke.tp warga kota dah terlampau ramai so crowdednye lain mcm.



so sesampainya aku dgn ayah ngn mak kat Kuantan aku terus rehat.travel almost 3 hours patah pinggang rasenye.tp berbaloi sbb dpt jumpe 2cute little ladies in tha house.

tahun depan bile mak ngah kaya heheh mak ngah nak bawak the whole family coti2 malaysia!!!! tggu saje destinasinya.

ok la ptg2 camni memang xde mood dah nak bercerita.sbbnye pale ni sakit,runsing sgt2+ sakit PMS aku ni lagi ....btw wedding theme nye sgt cute n cantek..purple!!! i like!!

chowwww

No comments:

Post a Comment