Wednesday 16 May 2012

::rambut baru ku::

aku dah byk kali tukar style rambut.dari pendek ke panjang..panjang ke pendek.potong ikut suke ati.wat fringe depan dalam toilet.macam2 la.aku bile di kire sebagai pengunjung setia saloon The Todd dekat Danau Kota Platinum Walk ... sbb hairstylist aku sgt creative.

rambut aku ni sgt tebal.and cepat panjang.last time potong bulan 1 paras telinga bulan 3 dah panjang kat bahu.pastu aku suke kaler rambut aku. dulu2 mase kecik rambut aku curly sbnrnye.mak aku dah letak minyak kelapa kasi tebal...ha hamek ko memang tebal la jawabnye.

bile dah besar sket pandai bergaya mula la mcm2 style nak aku try.... 1 je blom try rambut style jaclyn victor atau adira.short hair.tak cukup berani la!!!! xpe 1 day nnt

paling panjang pernah jage.xlarat sebab tebal sgt.pastu selalu headache.ngeeeeeee.ni sekitar tahun 2011.rambut ni dari 2010


1st attempt try rambut mcm ni.xde la short sgt.sedang2 jek.


ini attempt untuk lagi short.  
final attempt.btol2 paras bawah telinga.
happens dalam 3years.dari 2010 sampai la 2012.skang ni memang dah pendek xleh nak ikat.bile niat nak simpan panjang jek terbantut sbb sakit kepala.berat

No comments:

Post a Comment