Friday 23 November 2012

::unplanned vacay with family::

entri yg dah lame terperuk.alasan aku boleh lupe password hokay....mmg x hengat langsung. bile dah tak igt tu xde plak aku cuba nak recover password.aku trus wat x taw.baca je blog2 yg ade...

Al-kisahnye..................

awal november ari tuh weols whole family berjalan sakan ke taiping n penang.mmg xplan.sbbnye aku mcm xnk kacau cuti family abg aku.tp ye la kan,naluri nak menyebok tu tetap ade,to my brother n SIL sorry la kalau menyebok on your vacation,hahahahah

for first time ever in my driving history aku drive sangat kosisten dalam erti kate lain laju,hahah xde tomakninah,fullstop dan sebagainye.sangat mencabar hanya kerana nak sampai taiping sebelum Night Safari tutup.hahahahahah

enjoy the picta ye....













No comments:

Post a Comment