Wednesday 5 September 2012

::Open House HKL::

3rd September 2012 , 16 Syawal 1433

Bahagian Pengurusan HKL ade wat open house a.k.a open jabatan.so kitorg yg bahagian kewangan ni kenelah wat preparation untuk majlis tersebut, so kami2 yg kat bawah ni kenelah berkampung dari ari jumaat tuh mengangkut ape yg patut.but still aku sempt juga mencemar duli pegi ke open house2 yg dijemput.hahahahah ceh mencemar duli lah sgt.

Ok nak jadikan cite after settle sume bab2 deco ni kenelah serah pada yg pakar.deco bersama Unit Hasil,HKL.jeng jeng jeng hasilnye
booth caw.kewangan
cantekkan uolssss



food yummeyh

we r the ladies...hahahahah

gedix santai

my besfren



jejaka cw.kew n pentadbiran


posing raye yg plastik


ila ngn kak ila



wit affizal,abg yus n alyn

big boss pn norohana
my former boss cik humaira




wit staff unit gaji
kepoyoan abg2ku

org kuat unit hasil En Ruzaidy




jejaka hkl


 tu la fews gamba yg sempat aku snap.untuk kenangan sepanjang bekerja dengan hkl ni.btw its fun sbb aku dpt kenal staff dr unit lain.cool!!!!



2 comments:

  1. salam...maaf ganggu saudari..saya ingin bertanya, saudari kenal tak staf unit hasil yang bernama en azam bin tahir?dia masih bekerja disana lagi ke?harap sudi balas mesej ini.nama saya hana

    ReplyDelete
  2. sorry baru perasan msg.sy rase dah xde staff name tuh kt sane

    ReplyDelete